.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر رئیس جمهور و بیانیه اداره کل ارشاد گیلان

در آستانه سفر ريیس جمهور به گیلان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای از اصحاب فرهنگ و هنر گیلان جهت استقبال از رییس جمهور محترم دعوت نمود.

در اين بيانيه آمده است؛ حمد و سپاس خدای محبوب را که بار دیگر به مردم مومن و متعهد استان گیلان توفیق میزبانی از دولت مهر با قافله داری فرزند برومند و خستگی ناپذیرش را عطا نمود.

خداوند مهربان را شاکریم به خاطر تمامی نعمت هایش، نعمت بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی، نعمت مقام معظم رهبری و نعمت وجود پر برکت ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد، راوی عدالت و مهرورزی، مرد میدان عمل که با دستان مهربان و دولت مهرورز و عدالت گستر خود، به آبادانی و عمران میهن اسلامی مان، کمر همت بسته و در راه پیشرفت، تعالی و کمال ملت عزیز، مصمم، گام برمی دارند.

مردم ولایتمدار و قدرشناس استان سرسبز گیلان، سرزمین علم و ادب و هنر و فرهنگ و عرفان و تاریخ به خود می بالند که برای سومین بار افتخار میزبانی از مرد عدالت گستر و مهرورز نصیبشان شده و عاشقانه، به پاس زحمات و تلاش های بی شائبه ريیس جمهور محترم، در استقبال از فرزند عزیزشان، سر از پای نشناخته و مشتاقانه چشم به راه حضور صمیمی شان در استان شهیدپرور گیلان هستند تا پروانه وار دورش حلقه زنند و قدردان فعالیت ها و خدمات ريیس جمهور محبوب و مردمی شان باشند.

به یقین، تاریخ، تلاش ها، زحمات و خدمات دولت مهرورز نهم و دهم به ریاست جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد را فراموش نخواهد کرد.

دولت حاضر دولتی پرکار و پرتلاشی است که حقاً در میدان هاي داخلی و خارجی رضایت کلی ولی امر مسلمین جهان و ملت ولایتمدار ایران اسلامی را جلب كرد.

خدمات گسترده و فراوان دولت مهرورز نهم و دهم در استان گیلان نیز در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و … قابل ستایش، تقدیر و قدردانی است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به شکرانه حضور ريیس جمهور محترم و به بهانه سپاس از زحمات مرد خستگی ناپذیر دولت نهم و دهم، از تمامی اصحاب فرهنگ و هنر و مردم هنردوست و هنر پرور دعوت می نماید تا همراه، همگام و همصدا با سایر مردم و قشرهای مختلف جامعه با حضور باشکوه در مراسم استقبال از ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد، دسته گل های سلام و درود را نثارش نموده و فصل دیگری از سرافرازی، بیداری و بصیرت خود را به جهانیان اعلام نمایند.

وعده ما صبح یکشنبه 3 بهمن ماه، رشت، مسیر استقبال از رییس جمهور محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.